Sage

System Symfonia

Sage_logo
System SYMFONIA jest pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach napisany dla środowiska WindowsTM. System ten w pełni wspomaga zarządzanie wspierając zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania najważniejszych decyzji.

Przez kilkanaście lat obecności na rynku marka Symfonia stała się jedną z najlepiej rozpoznawalnych, dzięki zapewnieniu znakomitego wsparcia jak i ciągłemu rozwojowi funkcjonalności. Przez cały ten czas produkty firmy Sage zapewniają przedsiębiorcom wsparcie na najwyższym poziomie, uwzględniającym aktualne trendy i wspierając coraz nowocześniejsze modele biznesowe.

O Symfonii

System Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspierając zarządzanie ułatwia zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

Zalety Systemu Symfonia

zaprojektowany i wykonany w całości przez polską firmę informatyczną

  • w pełni zgodny z polskim prawodawstwem
  • dostosowany do zmian w przepisach związanych z przystąpieniem Polski do UE
  • korzysta z niego ponad 151 000 Użytkowników

elastyczny

  • umożliwia modyfikacje ustawień do specyfiki działania firmy oraz tworzenie własnych dokumentów, raportów i zestawień
  • jest przystosowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej
  • dzięki równoczesnej ewidencji wielu firm jest rekomendowany dla biur rachunkowych

w wysokim stopniu zautomatyzowany

  • wszystkie niezbędne raporty i zestawienia tworzone są za naciśnięciem jednego klawisza
  • umożliwia automatyczną dekretację

przyspiesza pracę

  • informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich odpowiednich miejscach
  • wzorce dla powtarzających się operacji

ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji

  • różnorodne kryteria przeszukiwania, filtrowania i sortowania danych
  • przypisanie do dokumentów dowolnych, zdefiniowanych przez Użytkownika informacji

prosty w obsłudze

  • intuicyjny i przyjazny interfejs

zapewnia bezpieczeństwo pracy

  • kontroluje poprawność wykonywanych działań pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji

chroni dane przed dostępem osób niepowołanych

  • system haseł umożliwia przyznawanie zakresu uprawnień poszczególnym Użytkownikom, a także uniemożliwia odczyt danych za pomocą innych programów

stale aktualizowany

  • konsekwentnie rozwijany i dostosowywany do zmieniających się przepisów

zgodny ze światowymi standardami

  • posiada certyfikat IBM Netfinity® ServerProven™
  • standardowo współpracuje z pakietem Microsoft Office XP/2003/2007

Informacje na tej stronie pochodzą ze strony producenta, firmy Sage