Pakiety stałe

Jakie dodatkowe korzyści przynosi pakiet stały?home-services-img
  • Priorytetowa obsługa
  • Darmowe drobne porady telefoniczne w pakiecie promocyjnym
  • Brak opłat dojazdowych w strefie 1.
  • Zryczałtowane opłaty dojazdowe w strefie 2.,
    z możliwością rozliczenia z godzin
Minimalny czas trwania umowy serwisowej

Umowy serwisowe podpisujemy na minimum 3 miesiące, czyli na okres rozliczeniowy godzin, które są zakontraktowane w pakiecie. W tym okresie, umowy nie można wypowiedzieć. Dzieje się tak dlatego, że godziny z pakietu mogą być wykorzystane w dowolnym momencie w ciągu kwartału, czyli również w pierwszym miesiącu trwania umowy, a płatności za pakiet serwisowy wnoszone są miesięcznie, nie zależnie od momentu wykorzystania godzin z pakietu.

Sposoby rozliczania pracy konsultanta

Przy wykonywaniu usługi u klienta, pierwsza godzina pracy konsultanta jest niepodzielna. Po upływie pierwszej godziny, czas pracy konsultanta rozliczany jest z dokładnością do każdej rozpoczętej połowy godziny.

Przy wykonywaniu usługi zdalnie, czas pracy konsultanta rozliczany jest zawsze z dokładnością do każdej rozpoczętej połowy godziny.

3 miesięczny cykl rozliczania godzin

Rozliczenia godzin z pakietu odbywają się w okresach trzymiesięcznych. Oznacza to, że można je w tym okresie dowolnie grupować przy zachowaniu zasad dotyczących sposobu rozliczania pracy konsultanta.

Jak świadczone są usługi

Usługi świadczone są zdalnie lub u klienta.
Usługi zdalne, dostępne w ramach pakietu, są wykonywane wyłącznie poprzez specjalne oprogramowanie do pracy zdalnej. Oprogramowanie to można pobrać z naszej strony. Przed rozpoczęciem pracy, konsultant telefonicznie pomoże w jego uruchomieniu. Usługi zdalnesą zalecane w przypadku takich prac jak aktualizacja czy konfiguracja oprogramowania gdzie fizyczna obecność konsultanta nie jest niezbędna. Nie są one jednak najlepszym rozwiązaniem jeśli w grę wchodzi konieczność ciągłej konsultacji z klientem lub konieczna jest fizyczny kontakt ze sprzętem.

Usługi "u klienta" są wykonywane w całości w lokalizacji wskazanej w zamówieniu. W szczególnym przypadku usługi mogą być wykonywane w różnych lokalizacjach w ramach jednego pakietu, ale musi być to wcześniej uzgodnione z naszą firmą. Prace w różnych lokalizacjach są prowadzone najczęściej w przypadku tworzenia lub serwisowania systemów do pracy zdalnej. W takich przypadkach najczęściej usługa jest prowadzona przez więcej niż jednego konsultanta w tym samym czasie. Prosimy pamiętać, że wykupiona liczba rozliczana jest na każdego świadczącego usługę konsultanta.

Zakres świadczonych usług

Poniższa specyfikacja dotyczy standardowych produktów obsługiwanych przez naszą firmę. Lista ta stale się wydłuża, jeśli więc nie znajduje się na niej produkt, który jest używany w Państwa firmie, prosimy o kontakt, być może jesteśmy już w stanie zapewnić wsparcie dla niego.
W ramach świadczonych usług wykonywane będą następujące usługi związane z programami i dodatkami dystrybuowanymi przez naszą firmę:

  • Zmiany konfiguracji
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji procesów w firmie
  • Bieżąca pomoc w zakresie użytkowania
  • Doradztwo w zakresie integracji z innymi programami
  • Instalacja rozwiązań indywidualnych stworzonych przez naszą firmę

Zakres usług nie obejmuje

  • Wdrażania nowego oprogramowania
  • Tworzenia rozwiązań indywidualnych
Systemy obsługiwane przez naszą firmę:
  • Sage - Symfonia i Forte
  • Soneta - enova365
  • Asseco Business Solutions - Asseco WaPRO
  • Docusoft - Vario
  • BrainSHARE IT - SaldeoSMART
Dojazd do klienta

W pakieach stałych, dojazd do klienta w strefie 1. jest wliczony w cenę usługi. W pozostałych strafach koszt dojazdu jest ustalany przy zawieraniu umowy.
Szczegółowa informacja o strefach, dostępna jest na stronie informacyjnej "dojazd do klientów". Ponieważ ilość różnych wariantów dojazdu jest bardzo duża, ceny za dojazd, podane poniżej, są orientacyjne i należy przyjąć, że są ważne w przypadku dojazdu do jednej lokalizacji.

Ceny pakietów serwisowych, bazujące na powyższej specyfikacji

Ceny zależą nie tylko od wielkości wykupionego pakietu, ale również od systemu, którego obsługi będą dotyczyły. Z tego powodu nasz cennik został podzielony na dwa podstawowe działy:

  • Systemy Sage - Symfonia, Soneta enova365 wersja srebrna, Comarch Optima i BrainSHARE IT SaldeoSMART
  • Systemy Sage - Symfonia ERP i Soneta enova365 wersja złota i platynowa
Pakiet Kwartalny 5
Pakiet zawiera 5 godzin serwisu w ciągu 3 miesięcy
Dział 1.
Symfonia, enova365 wersja srebrna, Optima i SaldeoSMART
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 320,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 192,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 150,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
Dział 2.
Symfonia ERP, enova365 wersja złota i platynowa
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 390,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 234,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 200,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
• • •
Pakiet Kwartalny 10
Pakiet zawiera 10 godzin serwisu w ciągu 3 miesięcy
Dział 1.
Symfonia, enova365 wersja srebrna Optima i SaldeoSMART
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 600,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 180,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 150,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
Dział 2.
Symfonia ERP, enova365 wersja złota i platynowa
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 720,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 216,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 200,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
• • •
Pakiet Kwartalny 30
Pakiet zawiera 30 godzin serwisu w ciągu 3 miesięcy
Dział 1.
Symfonia, enova365 wersja srebrna, Optima i SaldeoSMART
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 1 650,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 165,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 150,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
Dział 2.
Symfonia ERP, enova365 wersja złota i platynowa
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 1 980,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 198,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 200,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
• • •
Pakiet Kwartalny 50
Pakiet zawiera 50 godzin serwisu w ciągu 3 miesięcy
Dział 1.
Symfonia, enova365 wersja srebrna Optima i SaldeoSMART
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 2 500,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 150,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 1300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 150,00zł Promocyjnie w cenie pakietu
Dział 2.
Symfonia ERP, enova365 wersja złota i platynowa
Opis usługi Opłata miesięczna netto
Abonament 3 000,00zł
Usługi dodatkowe dostępne z pakietem
Cena za każdą dodatkową godzinę 180,00zł
Reakcja 2 dni robocze w cenie
Reakcja w następnym dniu roboczym 300,00zł
Reakcja w ciągu 12 godzin 700,00zł
Reakcja w ciągu 4 godzin 2 000,00zł
Pakiet drobnych porad telefonicznych 200,00zł Promocyjnie w cenie pakietu