- Masz Klientów z większymi wymaganiami?
- Twoje biura obsługują duże firmy z hierarchią pracowników i różnymi uprawnieniami?
- Archiwum dokumentów to dla nich za mało?
- Twoi Klienci chcą uporządkować pracę na linii biuro – firma i wdrożyć obieg dokumentów?
SaldeoSMART daje także takie możliwości.
Dla każdego rodzaju instalacji SaldeoSMART jest dostępna forma wdrożenia aplikacji z modułem inteligentnego obiegu dokumentów.
Obieg dokumentów SaldeoSMART jest konfigurowany dla Firmy indywidualnie, dlatego uwzględnia potrzeby każdego Klienta.
Obieg dokumentów SaldeoSMART to sposób na zadowolenie nawet najbardziej wymagających klientów i zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku.
- dla każdej firmy możesz tworzyć dowolną ilość obiegów dokumentów
- obieg uwzględnia udział użytkowników po stronie firmy i biura
- każdy dokument ma swój typ i jest przypisany do określonego obiegu
- tworzysz poszczególne etapy w obiegu dla wszystkich typów dokumentów
- nadajesz pracownikom szczegółowe uprawnienia w zależności od ich praw dostępu do informacji