Mobilna platforma analityczna iBusiness WAPRO 

iBusiness WAPRO to aplikacja mobilna dedykowana na personalne urządzenia z systemem iOS (iPad, iPhone) lub z systemem Android pozwala na ciągły dostęp do danych w trybie do odczytu. Dzięki temu wszędzie gdzie istnieje połączenie z siecią Internet można w swoim personalnym urządzeniu podejrzeć aktualne dane handlowe i finansowe a zatem efektywniej i skuteczniej podejmować decyzje kluczowe dla Państwa firmy.
- iBusiness WAPRO umożliwia dostęp on-line do danych co pozwala zachować lepszą kontrolę nad biznesem z dowolnego miejsca.
- Dostępność wszystkich podstawowych informacji umożliwia wydajny monitoring sprzedaży i zamówień, zakupów, marży i zysków oraz danych finansowych i rozrachunków i na lepszy nadzór nad biznesem.
- Analizy oparte o aktualne dane ułatwiają kontrolowanie bieżącego działania i kondycji firmy.
- Możliwość prezentacji trendów i porównanie z danymi historycznymi pozwala na szersze spojrzenie na działanie firmy w aspekcie danych z poprzednich okresów.
Poniżej zaprezentowano funkcjonalność mobilnych analiz iBusiness WAPRO
- Prezentacja kluczowych wskaźników z rozbiciem na:
- Finanse
- Rozrachunki
- Sprzedaż
- Zamówienia od odbiorców
- Prezentacja danych sprzedaży z rozbiciem na:
- Sprzedaż wg kontrahentów
- Sprzedaż wg magazynów i firm
- Prezentacja dokumentów sprzedaży i wszystkich dokumentów handlowych (wraz z pozycjami dokumentów)
- Obroty handlowców
- Zysk wg artykułów
- Zysk wg kontrahentów
- Prezentacja danych zakupów z rozbiciem na:
- Zakupy kontrahentów
- Zakupy wg magazynów i firm
- Lista dokumentów zakupu (wraz z pozycjami dokumentów)
- Prezentacja rozrachunków oraz saldo rozrachunków z kontrahentami
- Prezentacja dokumentów finansowych z rozbiciem na:
- Ostatnie saldo kasowe
- Ostatnie saldo bankowe
- Bieżący stan kasy wg dok. Finansowych
- Lista dokumentów finansowych
- Prezentacja Zamówień do dostawców oraz od odbiorców (wraz z pozycjami dokumentów) oraz Stanów zamówień i rezerwacji towarów
- Prezentacja karotek kontrahentów i towarów z podglądem szczegółów pozycji kartoteki
- Lista zadań CrM
- Możliwości filtrowania i sortowania poszczególnych list
- Możliwość nadawania uprawnień do wybranych słowników w konsoli zarządzającej