Analizy Wielowymiarowe

enova365 Analizy i raportowanie w firmie

Jest to narzędzie do budowania systemu kontrolingowego oraz raportowania w firmie.

Pozwala tworzyć raporty zawierające informacje łączące unikalne informacje z różnych modułów systemu enova365 oraz przygotowywać przekrojowe zestawienia danych prezentujące np.:

  • trendy sprzedaży
  • krytyczne miejsca powstawania kosztów
  • analizy wydajności pracy
  • analizy zasobów
  • Zarząd – kadra zarządzająca
  • Pracownicy analityczni i kontrolerzy
  • Księgowi
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami firmy (magazynierzy, payrol)
Funkcjonalność

Elementy modułu
Jak ważne są analizy i raportowanie w firmie, wie każdy, kto miał okazję pracować w dużym przedsiębiorstwie. Na potrzeby właśnie takich firm został stworzony program enova365.

Moduł tego programu składa się z mechanizmu, który najpierw tworzy kopię danych roboczych, a następnie przenosi ją do osobnej bazy analitycznej, która potem wykorzystywana jest do przeprowadzenia analizy, oraz z narzędzi kostki analitycznej, umożliwiających łatwe przetworzenie danych znajdujących się we wcześniej stworzonej bazie analitycznej.

PRZYKŁADOWE RAPORTY I BENEFITY

Program enova365 pozwala na wykonanie analizy w firmie dotyczącej np. towarów zalegających na magazynie. Dzięki temu wygodnie i szybko można przetworzyć duże ilości danych (nawet gdy pochodzą one z kilku modułów enova365). Ponadto warto podkreślić, że dzięki temu programowi raportowanie w firmie stanie się bardziej przystępne i czytelniejsze, ponieważ raporty mogą być stworzone w oparciu o dowolnie wybrany, ciekawy wizualnie kształt. Dlatego polecamy zakup programu enova365. Daj sobie szansę na to, aby analizy i raportowanie w firmie, którą zarządzasz, było wszechstronne i umożliwiało prezentację różnego rodzaju przekroju danych. Od dziś nie będzie dla Ciebie rzeczy... RAPORTÓW niemożliwych do wykonania.

Informacje na tej stronie pochodzą ze strony producenta, firmy enova365.