CRM DLA FIRMY - WARSZAWA

CRM
moduł zarządzania kontaktami z klientami

enova365 CRM

wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami

Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże.

Dla kogo:
  • Działy handlowe
  • Działy serwisu
  • Recepcja/sekretariat
  • Marketing
  • Telemarketing
  • Biura obsługi klienta
  • Help desk
Funkcjonalność:

Oprogramowanie enova365 CRM to funkcjonalne rozwiązanie CRM dla małych firm, które umożliwia prowadzenie procesu zarządzania bazą Klientów, jak i odpowiednim utrzymywaniem z nimi relacjami. Oprogramowanie to posiada rozliczne udogodnienia i możliwości zastosowania. Dzięki niemu możliwe jest tworzenie listy kontrahentów, czy skuteczna obsługa realizowanych projektów i kampanii w zakresie zarządzania relacjami z Klientami. Ponadto moduły tego oprogramowania pozwalają w prosty sposób na tworzenie bazy zasobów przedsiębiorstwa, jak i zadań, które w ramach kierowania jego procesami w danym okresie czasu mają być zrealizowane.

Oprogramowanie enova365 wyróżnia łatwość obsługi, przejrzysty interfejs, szybkość aktualizowania danych, a także możliwość dodawania wielu załączników, w różnych formatach. Firma NICOMA (Warszawa i okolice - zakres działania) jest niezawodna, dostawy oprogramowania i jego instalacje realizuje bardzo szybko. Dotychczasowy jego nabywcy zdecydowanie ze swojego wyboru są bardzo zadowoleni, jak i dostrzegają jego wymierny wpływ na prowadzenie wielu procesów w ich firmach. Zainstalowanie i wybór tego urządzenia to więc gwarancja unowocześnienia przedsiębiorstwa, jak i rzeczywistej poprawy wydajności realizowanych w nim procesów. W Warszawie i okolicach konkurencja w dziedzinie oprogramowania dla firm jest wysoka. Nasza firma jest bezkonkurencyjna - od zawsze stawia na jakość swoich produktów, niskie ceny i szybkie realizowanie instalacji oprogramowania.

Oprogramowanie enova365 to rozwiązanie CRM dla małych firm, które z powodzeniem się nadaje do stosowania nie tylko w działach handlowych, marketingowych przedsiębiorstw, ale również i w Zespołach ds. Help Desku, czy nawet na recepcjach przedsiębiorstw. To rozwiązanie CRM dla małej firmy umożliwia wykonywanie wielu zadań w zakresie typowej obsługi biurowej, tj. generowanie i wysyłkę elektronicznych wizytówek, czy tzw. korespondencji seryjnej.

Istotne jest, że to oprogramowanie CRM dla małej firmy, jest proste w obsłudze, więc nawet pracownicy, którzy nigdy wcześniej nie mieli z nim styczności, z łatwością szybko nauczą się na nim pracy. Oprogramowanie enova365 to wreszcie doskonałe rozwiązanie dla firm, które szukają oszczędności, czy chcą poprawić wydajność swoich pracowników. Wiele dotychczas mozolnych czynności, dzięki niemu staje się prostszych, szybszych do przeprowadzenia. Firma NICOMA oprogramowanie to w Warszawie i okolicach dostarcza do firm od wielu lat. Dotychczasowy jego nabywcy zdecydowanie ze swojego wyboru są bardzo zadowoleni, jak i dostrzegają jego wymierny wpływ na prowadzenie wielu procesów w ich firmach.

Zainstalowanie i wybór tego urządzenia to więc gwarancja unowocześnienia przedsiębiorstwa, jak i rzeczywistej poprawy wydajności realizowanych w nim procesów.

Benefity:
  • budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami,
  • łatwy dostęp do informacji – pełna historia kontaktów w jednym miejscu,
  • archiwizacja dokumentów związanych z kontrahentami,
  • sprawna organizacja pracy, delegowanie zadań oraz kontrola realizacji zleconych prac,
  • przemyślane planowanie kontaktów, wzrost zadowolenia klientów,
  • budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku firmy,
  • określenie potencjału kontrahentów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania.

Informacje na tej stronie pochodzą ze strony producenta, firmy enova365.