enova365 Członkowie
obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek
Dla kogo:
- Organizacje, które prowadzą ewidencję członków
- Organizacje społeczne, administracyjne, religijne, np.: stowarzyszenia, fundacje, związki zawodowe, partie polityczne, spółdzielnie
Funkcjonalność:
Ewidencja członków
- rejestracja danych członków w podziale na:
- - członków zwyczajnych, czyli osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
- - członków wspierających, czyli osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji,
- rejestracja danych kandydatów na członków,
- powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
- nadawanie statusów członkom i kandydatom:
- - oczekujący na przyjęcie,
- - przyjęcie w poczet członków,
- - skreślenie z listy członków.
Ewidencja składek członkowskich
- definiowanie zasad naliczania składek,
- określanie indywidualnych składek dla wybranych członków,
- okresowe naliczanie składek,
- rejestracja wpłacanych składek,
- kontrola nad stanem opłacenia składek,
- ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków,
- umarzanie składek.
Benefity:
- kompleksowa ewidencja członków i wpłacanych składek,
- automatyzacja procesu naliczania i kontroli wpływu składek członkowskich,
- pełna informacja o aktualnej liczbie członków i ich wpłatach,
- mniejsza pracochłonność związana z uzyskaniem danych analitycznych,
- zarządzanie należnosciami z tytułu składek.
Informacje na tej stronie pochodzą ze strony producenta, firmy Soneta.