System Symfonia
System SYMFONIA jest pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach napisany dla środowiska WindowsTM. System ten w pełni wspomaga zarządzanie wspierając zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania najważniejszych decyzji.
Przez kilkanaście lat obecności na rynku marka Symfonia stała się jedną z najlepiej rozpoznawalnych, dzięki zapewnieniu znakomitego wsparcia jak i ciągłemu rozwojowi funkcjonalności. Przez cały ten czas produkty firmy Sage zapewniają przedsiębiorcom wsparcie na najwyższym poziomie, uwzględniającym aktualne trendy i wspierając coraz nowocześniejsze modele biznesowe.
O Symfonii
System Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspierając zarządzanie ułatwia zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.
Zalety Systemu Symfonia
zaprojektowany i wykonany w całości przez polską firmę informatyczną
- w pełni zgodny z polskim prawodawstwem
- dostosowany do zmian w przepisach związanych z przystąpieniem Polski do UE
- korzysta z niego ponad 151 000 Użytkowników
elastyczny
- umożliwia modyfikacje ustawień do specyfiki działania firmy oraz tworzenie własnych dokumentów, raportów i zestawień
- jest przystosowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej
- dzięki równoczesnej ewidencji wielu firm jest rekomendowany dla biur rachunkowych
w wysokim stopniu zautomatyzowany
- wszystkie niezbędne raporty i zestawienia tworzone są za naciśnięciem jednego klawisza
- umożliwia automatyczną dekretację
przyspiesza pracę
- informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich odpowiednich miejscach
- wzorce dla powtarzających się operacji
ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji
- różnorodne kryteria przeszukiwania, filtrowania i sortowania danych
- przypisanie do dokumentów dowolnych, zdefiniowanych przez Użytkownika informacji
prosty w obsłudze
- intuicyjny i przyjazny interfejs
zapewnia bezpieczeństwo pracy
- kontroluje poprawność wykonywanych działań pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji
chroni dane przed dostępem osób niepowołanych
- system haseł umożliwia przyznawanie zakresu uprawnień poszczególnym Użytkownikom, a także uniemożliwia odczyt danych za pomocą innych programów
stale aktualizowany
- konsekwentnie rozwijany i dostosowywany do zmieniających się przepisów
zgodny ze światowymi standardami
- posiada certyfikat IBM Netfinity® ServerProven™
- standardowo współpracuje z pakietem Microsoft Office XP/2003/2007
Informacje na tej stronie pochodzą ze strony producenta, firmy Sage