Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swojej firmie.
Dzięki temu zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.
SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja analizująca skanowane dokumenty. Wyszukuje na nich informacje niezbędne do zaksięgowania i przygotowuje ich elektroniczne wersje. Pozwala to na szybkie przygotowanie dokumentów papierowych do zaksięgowania w programie księgowym, jakiego uzywasz w swojej firmie.
Dzięki temu eliminujesz błędy, zyskujesz czas i poprawiasz jakość pracy księgowego.
Zrób 3 kroki do automatyzacji pracy w księgowości:
-
Zeskanuj dokumenty i odczytaj je z pomocą SaldeoSMART.
-
Zatwierdź otrzymane wyniki i nadaj kategorie dokumentom.
Jeśli jest taka potrzeba możesz skorzystać z systemu obiegu dokumentów
-
Zaimportuj dokumenty do swojego programu księgowego.
Korzystaj 24h/ dobę z elektronicznego archiwum dokumentów,
które tworzy się dla Ciebie automatycznie.
SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowości
Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy
Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.
Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych
program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie
Oszczędność czasu
Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.
Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów
Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.
Uporządkowane archiwum dokumentów
Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.