Wszystkie ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć stosowny podatek VAT
Cennik obowiązuje od 01.12.2022
Opis Pakietów
Pakiety Stałe
Minimalny czas trwania umowy serwisowej
Umowy serwisowe podpisujemy na minimum 3 miesiące, czyli na okres rozliczeniowy godzin, które są zakontraktowane w
pakiecie. W tym okresie, umowy nie można wypowiedzieć. Dzieje się tak dlatego, że godziny z pakietu mogą być wykorzystane w
dowolnym momencie w ciągu kwartału, czyli również w pierwszym miesiącu trwania umowy, a płatności za pakiet serwisowy
wnoszone są miesięcznie, nie zależnie od momentu wykorzystania godzin z pakietu.
Sposoby rozliczania pracy konsultanta
Przy wykonywaniu usługi u klienta, pierwsza godzina pracy konsultanta jest niepodzielna. Po upływie pierwszej godziny, czas
pracy konsultanta rozliczany jest z dokładnością do każdej rozpoczętej połowy godziny.
Przy wykonywaniu usługi zdalnie, czas pracy konsultanta rozliczany jest zawsze z dokładnością do każdej rozpoczętej połowy
godziny
3 miesięczny cykl rozliczania godzin
Rozliczenia godzin z pakietu odbywają się w okresach trzymiesięcznych. Oznacza to, że można je w tym okresie dowolnie
grupować przy zachowaniu zasad dotyczących sposobu rozliczania pracy konsultanta.
Pakiety Jednorazowe
Kto może skorzystać z pakietów jednorazowych?
Pakiety jednorazowe są przewidziane dla każdego, kto chce skorzystać z naszych usług, a nie wymaga stałego nadzoru nad pracą
programu. W przypadku drobnych prac lub konsultacji może się okazać, że tańszym rozwiązaniem jest wykupienie pojedynczej
godziny serwisu doraźnego, ale już w przypadku większych prac jak aktualizacje programów wielostanowiskowych, migracji baz
danych, czy konsultacji merytorycznych jedna czy dwie godziny to za mało. Wtedy właśnie przydają się pakiety jednorazowe.
Sposoby rozliczania pracy konsultanta
Godziny wykupione w pakietach jednorazowych są niepodzielne i muszą być wykorzystany w ciągu jednego dnia roboczego. W
przypadku gdy usługę świadczy więcej niż jeden konsultant, godziny naliczane są na każdego konsultanta świadczącego usługę.
Dzieje się tak na przykład gdy pakiet jest wykorzystywany w więcej niż jedna lokalizacja.
Usługi / Pakiety | Pakiety kwartalneWsparcie | Pakiety kwartalneWsparcie i rozwój | Pakiety jednorazowe | |||
Standard | Premium | Standard | Premium | Wsparcie | Wsparcie i rozwój | |
Usługi utrzymania działania systemu | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Priorytetowa obsługa zgłoszeń | TAK | TAK | TAK | TAK | NIE | NIE |
Rozliczenie kwartalne | TAK | TAK | TAK | TAK | NIE | NIE |
Dostęp do systemu zgłaszania błędów | TAK | TAK | TAK | TAK | NIE | NIE |
Przeniesienie godzin na następny kwartał | NIE | TAK | NIE | TAK | NIE | NIE |
Pakiet krótkich porad | NIE | TAK | NIE | TAK | NIE | NIE |
Skrócony czas reakcji w okresach krytycznych (podatek VAT, ZUS, podatek dochodowy) | NIE | TAK | NIE | TAK | NIE | NIE |
Prace nad wdrożeniami nowych rozwiązań w ramach aktualnych modułów rozliczane z godzin abonamentu | NIE | NIE | TAK | TAK | NIE | TAK |
Prace programistyczne przy utrzymaniu rozwiązań w ramach wdrożonych modułów rozliczane z godzin abonamentu | NIE | NIE | TAK | TAK | NIE | TAK |
Prace nad wdrożeniami nowych modułów rozliczane z godzin abonamentu | NIE | NIE | NIE | TAK | NIE | NIE |
Prace programistyczne przy tworzeniu rozwiązań związanych z wdrażaniem nowych modułów rozliczane z godzin abonamentu | NIE | NIE | NIE | TAK | NIE | NIE |
Prowadzenie zleconych analiz potrzeb i analiz przedwdrożeniowych rozliczane z godzin abonamentu | NIE | NIE | NIE | TAK | NIE | NIE |
Czas reakcji w dni robocze | 3 dni | 2 dni | 3 dni | 2 dni | - | - |
Opis usług
Usługi utrzymania działania systemu
- Instalowanie, konfigurowanie, naprawa i aktualizacje legalnie posiadanego przez Zleceniodawcę Systemu opisanego w załączniku nr 2
- Wykonywanie w miarę potrzeb związanych z pracami serwisowymi, kopii bezpieczeństwa danych, z wyłączeniem okresowych kopii bezpieczeństwa
- Doradztwo merytoryczne dotyczące pracy z Systemem
- Rzetelne i fachowe doradztwo dotyczące rozbudowy istniejącego Systemu
- Konsultacje w zakresie konfiguracji i dostosowania systemów operacyjnych do pracy z Systemem
- Obsługa poza kolejnością zgłoszeń klientów nie korzystających z pakietów
- Godziny niewykorzystane w jednym okresie są przenoszone na następny zgodnie z zasadami opisanymi w umowie
- Krótkie porady udzielane i rozliczne zgodnie z zasadami opisanymi w umowie
- W okresach krytycznych czyli na dzień i w dniu, na który przypada obowiązek złożenia deklaracji dotyczących podatku VAT, podatku dochodowego i składek ZUS obowiązują następujące Czasy Reakcji
Błąd krytyczny Do 8 Godzin Roboczych Błąd Ważny Do 12 Godzin Roboczych
- Dostęp do tej usługi umożliwia uruchamianie nowych i modyfikację już istniejących rozwiązań w ramach posiadanych przez Zamawiającego elementach składnikach Systemu, w tym w szczególności posiadanych modułach programów ERP, o ile nie wymagają one prac programistycznych i rozliczenia prac w ramach godzin i cenie wynikającej z Pakietu
- Usługa ta nie obejmuje jakichkolwiek prac nad elementami, które nie były w posiadaniu i nie były uruchomione u klienta w momencie podpisania umowy oraz nie zostały wdrożone przez Serwis w trakcie jej trwania
- Dostęp do tej usługi umożliwia skorzystania z prac programisty w ramach posiadanych przez Zamawiającego elementach składnikach Systemu, w tym w szczególności posiadanych modułach programów ERP programistycznych i rozliczenia prac w ramach godzin i cenie wynikającej z Pakietu
- Usługa ta nie obejmuje jakichkolwiek prac nad elementami, które nie były w posiadaniu i nie były uruchomione u klienta w momencie podpisania umowy oraz nie zostały wdrożone przez Serwis w trakcie jej trwania
- Rozliczanie wdrożeń nowych elementów systemu, w szczególności nowych modułów systemów ERP, zgodnie z zasadami rozliczenia abonamentu
- Rozliczanie prac programistycznych nad nowymi elementami oraz nowymi funkcjonalnościami systemu, zgodnie z zasadami rozliczenia abonamentu
- Rozliczanie prac nad analizą potrzeb i analizą przedwdrożeniową związaną z nowymi elementami oraz nowymi funkcjonalnościami systemu, zgodnie z zasadami rozliczenia abonamentu
Cenniki
Ceny podstawowe za godzinę (bez pakietu) | |
Wsparcie | 350 zł |
Wsparcie i rozwój | 420 zł |
Pakiety jednorazowe | ||||||
Cena pakietu | Cena za godzinę | |||||
Pakiet 3 | Pakiet 8 | Pakiet 16 | Pakiet 3 | Pakiet 8 | Pakiet 16 | |
Wsparcie | 1 260 zł | 2 380 zł | 4 480 zł | 315 zł | 298 zł | 280 zł |
Wsparcie i rozwój | 1 510 zł | 2 860 zł | 5 380 zł | 378 zł | 358 zł | 336 zł |
Pakiety kwartalne wsparcie | ||||||||
Miesięczna cena pakietu | Cena za godzinę | |||||||
Pakiet 10 | Pakiet 20 | Pakiet 40 | Pakiet 50 | Pakiet 10 | Pakiet 20 | Pakiet 40 | Pakiet 50 | |
Serwis standard | 1 050 zł | 1 980 zł | 3 730 zł | 4 380 zł | 315 zł | 297 zł | 280 zł | 263 zł |
Serwis premium | 1 260 zł | 2 380 zł | 4 480 zł | 5 250 zł | 378 zł | 357 zł | 336 zł | 315 zł |
Pakiety kwartalne wsparcie i rozwój | ||||||||||
Miesięczna cena pakietu | Cena za godzinę | |||||||||
Pakiet 30 | Pakiet 50 | Pakiet 100 | Pakiet 200 | Pakiet 500 | Pakiet 30 | Pakiet 50 | Pakiet 100 | Pakiet 200 | Pakiet 500 | |
Serwis standard | 3 330 zł | 5 250 zł | 9 920 zł | 18 670 zł | 43 750 zł | 333 zł | 315 zł | 298 zł | 280 zł | 263 zł |
Serwis premium | 3 990 zł | 6 300 zł | 11 900 zł | 22 400 zł | 52 500 zł | 399 zł | 378 zł | 357 zł | 336 zł | 315 zł |
Usługi dodatkowe
Usługi / Pakiety | Pakiety kwartalneWsparcie | Pakiety kwartalneWsparcie i rozwój | ||
Standard | Premium | Standard | Premium | |
Skrócenie czasu reakcji | ||||
Do 2 dni robocze | 700 zł | w cenie pakietu | 900 zł | w cenie pakietu |
do 12 godzin roboczych | 1 300 zł | 600 zł | 1 700 zł | 800 zł |
do 1 dnia roboczego | 2 500 zł | 1 800 zł | 3 300 zł | 2 400 zł |
do 4 godzin roboczych | 4 300 zł | 3 600 zł | 5 600 zł | 4 700 zł |
do 1 godzin roboczej | 14 000 zł | 13 300 zł | 18 200 zł | 17 300 zł |
Gwarancja czasu naprawy i obejścia dla usterek krytycznych Gwarancja ta, w zależności od opcji, obejmuje wskazanie obejścia, usunięcie awarii lub zgłoszenie błędu do producenta i nieprzerywanie pracy nad utworzeniem obejścia lub rozwiązania, jeśli nie uda się ich wykonać w gwarantowanym czasie. |
||||
Czas rozwiązania do 2 dni roboczych | 2 500 zł | 6 300zł | ||
Czas rozwiązania do 1 dnia roboczego | 7 500 zł | 18 800 zł | ||
Czas rozwiązania do 4 godzin roboczego | 24 000 zł | 60 000 zł | ||
Czas utworzenia obejścia do 1 dnia roboczego | 5 000 zł | 12 500 zł | ||
Czas utworzenia obejścia do 4 godzin roboczych | 12 000 zł | 30 000 zł | ||
Inne usługi dodatkowe | ||||
Pakiet krótkich porad | 500 zł | w cenie pakietu | 500 zł | w cenie pakietu |
Prace i dyżury poza godzinami roboczymi | ||
Opis | Podwyższenie wartości roboczogodziny | Minimalny czas pracy (dyżuru) |
W dni robocze poza godzinami roboczymi i nocnymi | 150% | - |
W dni robocze w nocy (22-6) | 170% | 8 godzin |
W dni wolne w godzinach 6-22 | 200% | 8 godzin |
W dni wolne w nocy (22-6) | 220% | 8 godzin |
Wigilia Bożego Narodzenia, Boże Narodzenie, Wielkanoc, Sylwester, Święto Zmarłych od zakończenia godzin roboczych dnia poprzedzającego wymienione święto. | 400% | 8 godzin |